Subject: Kooskõlastamiseks - Avalik üritus nr ATT-1/239
From: <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Fri, 16 May 2025 11:52:09 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Palun kooskõlastust!

Nimetus: 2 Quick Start - staadionikontsert ja uue albumi esitlus.
Toimumise koht ja aeg:
- Kalevi staadion, Staadioni tn 3
13.06.2025 kell: 19:00 - 23:55

Korraldaja: Klaus & Videnski Productions OÜ
Esitamise aeg: 16.05.2025 10:53

Kooskõlastamise tähtaeg: 22. mai 2025
Kirjeldus:

Kooskõlastust saab anda aadressil 
<https://akis.tallinn.ee/menetlus/22161?tab=menetlemine&backurl=homepage&tegevus_id=71903> 
https://akis.tallinn.ee/menetlus/22161?tab=menetlemine&backurl=homepage&tegevus_id=71903

Lugupidamisega

avalike ürituste taotluste menetlejad

teeninduse ja asjaajamise osakond

Tallinna Linnakantselei

640 4299

640 4116

[email-masked] <mailto:[email-masked]>